Beoordeeld met een 9,1 kiyoh lubee beoordeling 260+ klantbeoordelingen

03 303 79 12 24/7 bereikbaar

Veelgestelde Vragen

De meest gestelde vragen voor het huren van een betaalterminal hebben wij voor u op een rij gezet.
Staat uw vraag er niet tussen? Neem contact met ons op, wij helpen u direct verder.

Hoe komen de betalingen op mijn bankrekening?

Uw betalingen worden verwerkt via onze betaalpartner.
U krijgt toegang tot een dashboard waarbij u de transacties kunt inzien.
De betalingen worden binnen 1 werkdag verwerkt en aan u uitbetaald.
Is een betaalterminal huren via Lubee wel veilig?

Bij Lubee bent u aan het juiste adres voor betrouwbare betaalterminals.
De transacties worden verwerkt via een betaalinstelling. Uw betalingen worden dagelijks verwerkt en uitbetaald.
Accepteert de automaat ook creditcards?

Ja dit is mogelijk. Onze terminals accepteren standaard Maestro, Vpay, VISA, VISA Electron, Mastercard en bancontact.
Hoe werkt het transport rondom de betaalterminal?

Lubee werkt nauw samen met de koeriersdiensten van vervoerder UPS.
Op de eerste huurdag wordt uw betaalterminal bezorgd door een koerier van UPS. Aan het einde van de huurperiode maakt u uiterlijk 1 werkdag voor het retourneren een ophaalafspraak bij UPS. De koerier komt vervolgens de transportbox met de betaalterminal en de toebehoren bij u ophalen. Voor het transport worden geen extra transportkosten gerekend. Deze zijn reeds opgenomen in de contractkosten. Enkel bij een spoedlevering, een levering op dezelfde dag, worden extra kosten in rekening gebracht.
Wat zijn de bezorgkosten van een betaalterminal?

U betaalt geen extra kosten voor het bezorgen en retourneren van uw betaalterminal. De volledige transportkosten zijn reeds opgenomen in de contractkosten. Enkel bij een spoedlevering, een levering op dezelfde dag, worden extra koerierskosten in rekening gebracht.
Voor de reguliere bezorging en het ophalen van uw betaalterminal werkt Lubee nauw samen met de koeriersdiensten van UPS.
Kan ik een betaalterminal afhalen?

In overleg kunt u een betaalterminal afhalen. Dit is echter alleen mogelijk bij onze Nederlandse vestiging in Zwijndrecht.
Wat dien ik zelf te regelen bij het huren van een betaalterminal?

Na het invullen van het bestelformulier en het toesturen van de gevraagde documenten wordt de betaalterminal voor u gereserveerd. Bij aanvang van de huurperiode ontvangt u een transportbox met de betaalterminal en alle benodigdheden. Met de bijgeleverde instructie kunt u uw klanten direct laten pinnen!
Hoe werkt het met de waarborg?

Het komt helaas voor dat wij verhuurde betaalterminals niet in goede staat retour ontvangen. Om deze reden rekenen wij een borg van EUR 350,-.
Voor aanvang van de huurperiode dient u de borgsom aan Lubee over te maken. Binnen vijf werkdagen na het retourneren van de betaalterminal wordt de eindfactuur opgemaakt en vindt verrekening plaats met de reeds betaalde borgsom.
Op verzoek bent u als bestaande klant geen borgsom verschuldigd.
Kan ik de mobiele betaalterminal overal gebruiken?

De mobiele betaalterminals van Lubee maken gebruik van het betrouwbare netwerk van Proximus of Base.
In vrijwel alle openbare gebouwen en ruimtes in België kunt u vertrouwen op het mobiele telefoonnetwerk van deze providers.
Twijfelt u aan het mobiele bereik op de plaats waar u uw automaat wilt gebruiken? Controleer dan voor de zekerheid op uw locatie of een mobiele telefoon met het netwerk Proximus/Base voldoende bereik heeft.
Wat moet ik doen in geval van storing?

Bij een storing neemt u direct contact op met onze helpdesk, telefoonnummer 03 303 79 12. Op werkdagen zijn wij tijdens de openingstijden direct bereikbaar. Buiten de openingstijden wordt u doorgeschakeld, bij geen gehoor kunt u altijd onze voicemail inspreken. Wij bellen u zo spoedig mogelijk terug.
Wat is de levertijd van een betaalterminal?

De standaardlevertijd bedraagt een werkdag. Dit is alleen mogelijk indien alle benodigde documenten voor 16:00 uur bij ons binnen zijn.
Wilt u met spoed een betaalterminal huren? Binnen 3 uur leveren wij overal in België en Nederland een werkende betaalterminal uit. Voor de spoedservice wordt een extra toeslag gerekend.
(zie tarieven).
Is er een helpdesk beschikbaar?

Wij helpen u graag verder. Tijdens kantooruren kunt u bellen naar 03 303 79 12 of mailen via info@lubee.be.
Buiten de openingstijden wordt u doorgeschakeld, bij geen gehoor kunt u altijd onze voicemail inspreken. Wij bellen u dan zo spoedig mogelijk terug.
Hoe kan ik een betaalterminal reserveren?

Via het bestelformulier kunt u snel en gemakkelijk een bestelling plaatsen.
Heeft u vragen? Schroom niet om ons te bellen op 03 303 79 12 via of een mail te sturen naar info@lubee.be.
Dien ik de betaalterminal zelf te installeren?

Na ontvangst van uw betaalterminal kunt u na het volgen van de instructie direct betalingen accepteren.
Onze vaste terminal ‘eigen internet’ of de WIFI terminal dient u nog wel te verbinden met uw eigen internetverbinding.
Dien ik een verzekering te regelen?

U dient zelf zorg te dragen voor een bedrijfsschade verzekering en uw risico’s te verzekeren. Een zelfde verzekering geldt ook voor uw aansprakelijkheid voor schade tengevolge van vermissing, vervreemding, beschadiging, vergaan, diefstal of verduistering dan wel bezwaring na ontvangst van het gehuurde goed.
In de praktijk dragen, gezien het geringe risico, de meeste huurders dit risico zelf.
Mocht u gaan verzekeren dan is de waarde van een betaalterminal € 1.000,- exclusief BTW.
Hoeveel transacties kan de batterij van de mobiele terminal uitvoeren?

Een volle batterij gaat ongeveer 200 transacties mee. Dit is echter wel afhankelijk van een aantal factoren. Denk hierbij bijvoorbeeld aan het GSM signaal en tijdlijn waarover de transacties plaatsvinden.
Hoeveel transacties kan ik printen met 1 bonrol?

Een bonrol is goed voor circa 300 pintransacties. U ontvangt standaard 3 bonrollen bij het huren van een betaalterminal.